Luchtreinigeronline voor een beter binnenklimaat

Welkom bij Luchtreinigeronline

Algemene informatie

Luchtreinigeronline.nl
Westerrand 84
8311 AP Espel
Tel: 0527-763677
KvK 39079872

Bereikbaarheid klantenservice:

Telefonisch: 0527-763677

Maandag van 13.00 tot 17.00 uur

Dinsdag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

Per emailadres:

Bestelprocedure

In de categorieën hiernaast vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u wilt aanschaffen door op de winkelwagen button te klikken. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen klik dan op "Verder winkelen".

Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de gewenste verzendmethode en klik op "afrekenen".

Geef nu uw naam en adresgegevens op en kies een betaalmethode. Eventueel kunt u een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat bij een eventuele volgende aankoop uw gegevens automatisch worden ingevuld (dit is optioneel). Klik op "Volgende"

Controleer uw bestelling en adresgegevens. U kunt hier ook uw bestelling afdrukken. Klik op "Volgende" (om te betalen via iDEAL of bank overschrijving) en uw bestelling is geplaatst.

Verzendkosten

Bezorgkosten Nederland
Prijs per pakket van € 6.75 tot € 12.90  afhankelijk van gewicht.

Sommige artikelen verzenden wij gratis. Dit staat vermeld bij "Extra informatie" en geldt alleen voor verzending binnen Nederland en of Belgie.

Bezorgkosten Belgie
Prijs per pakket van € 11,- tot € 18,50  afhankelijk van gewicht.

Levertijd

Als voor 13.00 uur de bestelling én een bijbehorende geslaagde betaaltransactie bij luchtreinigeronline binnen is, dan wordt het dezelfde werkdag nog verzonden naar uw opgegeven adres, tenzij anders aangeven op de productpagina bij "extra informatie".

In de meeste gevallen zal uw bestelling binnen 1 à 2 werkdagen binnen zijn.
Indien de bezorgtijd van uw bestelling langer duurt, ontvangt u daarvan bericht.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling komt?

U ontvangt per e-mail bericht zodra de bestelling gereed is om bezorgd  te worden.
Pakketten worden afhankelijk van de vervoerder geleverd van maandag tot en met zaterdag.

Let op: Het verzenden naar een postbus is niet mogelijk.

Betaalmethoden

 Luchtreinigeronline.nl kent 5 mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling:

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

Vooruit betalen
U kunt het totaalbedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL20RABO0396694969 t.n.v.:
Luchtreinigeronline.nl
IBAN: NL20 RABO 0396694969
BIC: RABONL2U

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u per email de betaalinstructies.

Uw bestelling wordt verder afgehandeld wanneer uw volledige betaling door ons is ontvangen.
Let op: vergeet niet uw bestelnummer te vermelden bij de betaling!

Bancontact/ Mister Cash
Met Bancontact/ Mister Cash kunt u vertrouwd veilig en gemakkelijk vanuit België uw online aankopen direct afrekenen in de voor u vertrouwde bankomgeving. Kijk voor meer informatie op de website van Bancontact.


Achteraf betalen
Achteraf betalen is mogelijk bij bestellingen in Nederland tot € 250.-

Billink B.V. int namens Luchtreinigeronline.nl de facturen die achteraf betaald worden.

De betaaltermijn is 14 dagen. Betaalt men niet binnen deze termijn dan zijn er incassokosten verschuldigd.

De verwerkingskosten voor achteraf betalen zijn € 4,95

PayPal
Veilig en snel betalen doet u met PayPal. Allereerst moet u een gratis PayPal rekening openen op PayPal.com en uw bankrekening aan uw account koppelen. U bestelt vervolgens een product zodat u een betaalverzoek van PayPal ontvangt. Door dit betaalverzoek te accepteren met de inloggegevens van PayPal kunt u betalen.

Annuleren & Retourneren

Wat te doen bij annuleren of retourneren

Annuleren
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten van het terugsturen naar Luchtreinigeronline.nl zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Bestelling controleren op juistheid, manco's en gebreken
U dient de bestelling direct na ontvangst te controleren op juistheid, manco's en gebreken. Mocht het voorkomen dat niet het juiste artikel is geleverd, dat er iets ontbreekt aan de bestelling of dat er een defect is aan het geleverde artikel dan dient u dit binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling te melden aan de klantenservice. Alleen meldingen die binnen 48 uur zijn gedaan worden in behandeling genomen.

Retourneren/ afkoelperiode
U heeft een afkoelingsperiode van 14 (kalender)dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten. Het product moet in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.

Dit houdt in dat u, na ontvangst van uw bestelling binnen 14 kalenderdagen kenbaar dient te maken het product te willen retourneren. Vanaf de datum dat wij uw retourmelding ontvangen hebben dient u binnen 14 dagen het product aan ons te retourneren. Wij storten reeds betaalde bedragen binnen 14 kalenderdagen, vanaf de datum dat de retourmelding bij ons binnen is, terug op uw rekening, waarmee u heeft betaald, onder voorwaarde dat het geretourneerde product door ons is ontvangen.

Verzendkosten bij annulering
De verzendkosten voor het retourneren zijn in geval van herroeping voor uw rekening.
Het verzenden van de te retourneren bestelling is voor risico van de klant.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Luchtreinigeronline.nl  zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten, van het sturen van de bestelling naar u, aan u terugstorten.

De verzendkosten voor het terugsturen van de bestelling naar Luchtreinigeronline.nl zijn voor uw rekening.

Bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten, van het sturen van de bestelling naar u, voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Luchtreinigeronline.nl kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Klik hier voor het herroepingsformulier online of download hier het  herroepingsformulier dat u kunt gebruiken voor het melden van het herroepen van de bestelling.

Over retourzendingen

Het product moet in ongeschonden staat worden geretourneerd, inclusief een kopie van de factuur waarop men het  IBAN bankrekeningnummer en de tenaamstelling dient te vermelden voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen. Wanneer het product beschadigd is, of de zending is niet voldoende gefrankeerd, of vervangingsonderdelen zoals filters en anti-kalk patronen die in apparaten zitten blijken te zijn gebruikt, behouden wij het recht om een gedeelte van het aankoopbedrag te crediteren.

Vervangingsonderdelen zoals filters dienen ongebruikt te zijn en de verpakking (de luchtdichte folie om het filter) moet ongeopend zijn om voor retournering in aanmerking te komen.

Retour Adres:
Luchtreinigeronline.nl
Westerrand 84
8311AP Espel

Klachtenprocedure
Klachten kunt u schriftelijk of per email aan ons kenbaar maken. Probeer een zo duidelijk mogelijke omschrijving van uw klacht te geven. Dan zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen over de verdere afhandeling van uw klacht.

Bemiddeling bij geschillen
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar  info@luchtreinigeronline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Garantie

Op al onze producten is een garantietermijn van 2 jaar van toepassing tenzij anders vermeld, mocht een product binnen 2 jaar na aankoop defect raken, dan dragen wij zorg voor reparatie of vervanging van het product.

Wanneer er iets niet in orde is met uw product, neem dan contact met ons op. Samen met u zullen wij analyseren wat er aan de hand is, als is vastgesteld dat het een garantiegeval betreft kunt u uw product naar ons versturen of het bij ons afgeven. Het is ook aan te raden de verpakking van het product te bewaren zodat het product onbeschadigd verzonden kan worden. Een product met transportschade door onvoldoende bescherming komt niet voor garantie in aanmerking!

Wanneer uw product voor garantie door ons ontvangen is doen wij u daarvan bericht en gaan het defect zo spoedig mogelijk verhelpen. Dit duurt gemiddeld 2 tot 4 weken. Mocht het verhelpen van het defect langer duren dan 14 kalenderdagen, dan informeren wij u binnen deze termijn over de status van de afhandeling.

Wanneer het defect verholpen is en het product aan u wordt toegestuurd ontvangt u daarvan bericht.

Voorwaarden garantie
De garantie is niet van toepassing bij de volgende omstandigheden:

  • Als niet kan worden aangetoond waar en wanneer het product is gekocht.
  • Indien het type- en/of serienummer van het product is verwijderd, gewijzigd of onleesbaar is gemaakt.
  • Bij onoordeelkundig gebruik (gebruik anders dan volgens de gebruiksaanwijzing).
  • Bij niet-consumptief gebruik (bijvoorbeeld verhuur).
  • Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid.
  • Bij van buitenaf komend onheil (b.v.: blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen, et cetera).
  • Indien anderen dan Luchtreinigeronline.nl, zonder voorafgaande toestemming van Luchtreinigeronline.nl, herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben uitgevoerd.
  • Het product tijdens terugzending niet voldoende is beschermd tegen transportschade.

De aangeboden garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke regels van de consument omtrent garantie en conformiteit.

Prijzen

De op deze website gecommuniceerde prijzen zijn de geldige prijzen. Mochten er afwijkende prijzen elders op het web gevonden onder onze naam dan zijn deze ondergeschikt  aan de prijzen op deze website en gelden de prijzen van deze website.

Druk- en zetfouten

De informatie en productinformatie wordt met de grootste zorg op de website geplaatst. Toch kan het voorkomen dat er een fout in zit. Aan deze fouten kunnen geen rechten worden ontleend.