Luchtreinigeronline voor een beter binnenklimaat

Welkom bij Luchtreinigeronline

Garantie en klachten

Op al onze producten is een garantietermijn van 2 jaar van toepassing tenzij anders vermeld, mocht een product binnen 2 jaar na aankoop defect raken dragen wij zorg voor reparatie of vervanging van het product.

Wanneer er iets niet in orde is met uw product, neem dan contact met ons op via email naar info@luchtreinigeronline.nl of via telefoon 0527-763677. Samen met u zullen wij analyseren wat er aan de hand is, als is vastgesteld dat het een garantiegeval betreft kunt u uw product naar ons versturen of het bij ons afgeven. Het is ook aan te raden de verpakking van het product te bewaren zodat het product onbeschadigd verzonden kan worden. Een product met transportschade door onvoldoende bescherming komt niet voor garantie in aanmerking!

Voorwaarden garantie
De garantie is niet van toepassing bij de volgende omstandigheden:

  • • Als niet kan worden aangetoond waar en wanneer het product is gekocht.
  • • Indien het type- en/of serienummer van het product is verwijderd, gewijzigd of onleesbaar is gemaakt.
  • • Bij onoordeelkundig gebruik (gebruik anders dan volgens de gebruiksaanwijzing).
  • • Bij niet-consumptief gebruik (bijvoorbeeld verhuur).
  • • Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid.
  • • Bij van buitenaf komend onheil (b.v.: blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen, et cetera).
  • • Indien anderen dan Luchtreinigeronline.nl, zonder voorafgaande toestemming van Luchtreinigeronline.nl, herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben uitgevoerd.
  • • Het product tijdens terugzending niet voldoende is beschermd tegen transportschade.

De aangeboden garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke regels van de consument omtrent garantie en conformiteit.


Bestelling controleren op juistheid, manco's en gebreken
U dient de bestelling direct na ontvangst te controleren op juistheid, manco's en gebreken. Mocht het voorkomen dat niet het juiste artikel is geleverd, dat er iets ontbreekt aan de bestelling of dat er een defect is aan het geleverde artikel dan dient u dit binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling te melden aan de klantenservice.

Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@luchtreinigeronline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.